星期三, 11月 24, 2010

我的單車(從前与現在)

我生命中第一架超給戰車 "Cannondale碳纖維單車"!

20"大行摺車(性能相當唔錯剛性強烈)

20"火紅摺車好去及制動一流(女性使用會更上一層樓)!

Cannondale美國經典作!車身設計簡單又輕身!好車!!

Cannondale美國經典又一好車(十年不变)!

台灣 "巨人"  手感、質感、靈活度  一般般啦!!


Cannondale主力落山車感覺良好會長楂!!

美國品牌山地車!超有速度感!!平路及山路都好有信心!!

美國品牌落山車!感染力十足同時在落山時給我十足信心與信任!大家一起經歷了多次試練保我平安呢!

車身超輊速度感一流!!

沒有留言:

張貼留言